دبیرخانه و مرکز «تهران هوشمند» وابسته به سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، دومین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند را برگزار می کند.

دومین دوره همایش و نمایشگاه تهران هوشمند در روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه سال ۹۷ در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
نخستین همایش و نمایشگاه تهران هوشمند اسفندماه سال گذشته برگزار شد و در آن شهردار تهران، وزیر ارتباطات، معاون رییس جمهور، اعضای شورای شهر تهران ، جمعی از مدیران ارشد شهری و کشوری و نخبگان این حوزه همراه با چندین چهره شناخته شده بین المللی حضور داشتند و شرکت های بزرگ حوزه فناوری از جمله اپراتورهای تلفن همراه، تولید كنندگان و ارائه دهندگان نرم افزارها و سخت افزارهای مرتبط به شهر هوشمند، تولید کنندگان اپ ها و برنامه کاربردی تحت موبایل، شرکت های فعال در زمینه اینترنت اشیا، بانک های خصوصی و دولتی کشور و ... نیز آخرین دستاوردهای خود را در بخش نمایشگاهی این رویداد عرضه کردند.
علاقه مندان برای حضور در دومین دوره همایش و شرکت در بخش نمایشگاهی با دبیرخانه اجرایی می توانند در ارتباط  باشند:

 

تلفن : 66553828- 66553347 (021)

فکس : 66503019- 66510424 (021)

منبع: http://smart.tehran.ir/

 



امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 176
برچسب ها :

تاريخ : چهارشنبه 14 آذر 1397 | 10:58 | نویسنده : i.A |
گردهمايي بزرگ دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتي اميركبير(پلي‌تكنيك تهران) همزمان با مجمع عمومي اعضاي جامعه و انتخابات دوره جديد شوراي مركزي و بازرسان جامعه دانش‌آموختگان دانشگاه صنعتي اميركبير در تاريخ ۲۲ آذرماه سال ۱۳۹۷ برگزار مي‌گردد. جهت ثبت نام و حضور در اين رويداد هرچه زودتر نسبت به ثبت نام در بانك جامع اطلاعات دانش‌آموختگان اقدام نمايند. ثبت نام در بانك جامع اطلاعات دانش‌اموختگان كاملا رايگان بوده و چند دقيقه بيشتر زمان نمي‌برد.

با عنايت به اساسنامه جامعه، از آنجاييكه اعمال راي و كانديداتوري در انتخابات جامعه مختص اعضاي اصلي است، لذا از تمامي دانش‌اموختگان علاقمند به حضور در انتخابات جامعه و مشاركت در تصميم سازيهاي جامعه دانش‌آموختگان، درخواست مي‌شود جهت حضور پرشور در انتخابات نسبت به عضويت در جامعه نيز اقدام نمايند. 
جهت اطلاع از شرايط كانديداتوري و نحوه شركت در انتخابات جامعه، مدارك مربوط به مجمع عمومي، انتخابات و اطلاعيه هاي ستاد انتخابات را از منوي معرفي جامعه- بخش "مستندات انتخابات" مطالعه كنيد.

- ثبت نام در "بانك جامع اطلاعات دانش‌آموختگاناز طريق منوي "ورود/ثبت نام" و يا لينك زير انجام ميشود.  « جهت مطالعه راهنماي ثبت نام اينجا كليك كنيد!»
لينك ثبت نام : alumni.aut.ac.ir/login.aspx

توجه داشته باشيد كه در صورت تمايل به دريافت كارت دانش‌آموختگي دانشگاه و عضويت در جامعه دانش‌آموختگان نيز ميتوانيد از طريق منوي "عضويت" در صفحه شخصي خود در بانك اطلاعات دانش‌آموختگان اقدام كنيد.   « راهنماي عضويت »

++ كانديداتوري براي انتخابات شوراي مركزي و بازرسان جامعه از طريق منوي موجود در پروفايل اعضاي جامعه انجام ميشود.

   براي مشاهده اطلاعيه هاي ستاد انتخابات و موارد مرتبط با مجمع عمومي و انتخابات اينجا كليك كنيد!

** علاوه بر بخش اخبار و رويدادهاي سامانه جامعه، شما ميتوانيد اخبار و اطلاعات مربوط به مجمع عمومي و انتخابات را به صورت لحظه اي از طريق كانال اطلاع رساني جامعه در شبكه هاي تلگرام وصفحه اينستاگرام جامعه با شناسه(ايدي) @aut_alumni دنبال كنيد!
مهلت ثبت نام در رویداد از ۱۵ مهر تا ۲۱ آذر ماه
مبلغ ۰ تومان هزینه شرکت در رویداد
 
لینک :http://alumni.aut.ac.ir/ShowEvent.aspx?ID=26


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 177
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 10 آذر 1397 | 10:48 | نویسنده : i.A |

به استحضار دانش‌آموختگان و دانشجویان گرامی دانشکده مهندسی کامپیوتر و فناوری اطلاعات می‌رساند، جشن سی‌امین سالگرد تاسیس دانشکده و همچنین چهارمین گردهمایی دانش‌آموختگان دانشکده در تاریخ ۲۷ آذرماه ۱۳۹۷ در آمفی‌تئاتر مرکزی دانشگاه برگزار می‌گردد. برای شرکت در این از طریق لینک زیر ثبت نام خود را قطعی نمایید.

شایان ذکر است که با توجه به محدودیت ظرفیت سالن آمفی تئاتر، اولویت با کسانی خواهد بود که زودتر ثبت نام نمایند و همچنین بعد از تکمیل ظرفیت، هیچگونه ثبت نامی انجام نخواهد شد.

 

مهلت ثبت نام در رویداد از ۵ آذر تا ۲۰ آذر ماه
مبلغ ۱۰,۰۰۰ تومان هزینه شرکت در رویداد
 
لینک : http://alumni.aut.ac.ir/ShowEvent.aspx?ID=29


امتیاز بدهید :

| امتیاز : 0
موضوع : | بازدید : 181
برچسب ها :

تاريخ : شنبه 10 آذر 1397 | 10:46 | نویسنده : i.A |